Naslovnica > Programi i upis > Marketing i prodaja (master)

Marketing i prodaja (master)

Program usredotočuje se na dva poslovna područja - marketing i prodaju, njihovu uzajamnu zavisnost i prepletenost u stalno promjenjivom i globalno konkurentskom poslovnom okruženju. Svako uspješno, i na konkurentnost i trajni rast usmjereno poduzeće, danas zahtjeva od zaposlenih dublje znanje i kompetencije iz teorije i prakse marketinga i prodaje.

Kada marketing stvara priliku, prodaja se budi.


Jedinstvenim sadržajima
na području psihologije prodaje, upravljanja odnosa sa strankama, korporativnog komuniciranja, internetskog marketinga, kreativnosti i inovativnosti, pa i upoznavanja najnovijih strategija tehnika i prodaje, vi i vaše poduzeće biti ćete konkurentni. Upis u program iznimno je zanimljiv za sve, koji imate tehničko predznanje, te svoj rad želite oplemeniti boljom prodajom vaših proizvoda i usluga.

Podaci o programu

Vrsta programa: master program (ekvivalent diplomski studij)
Trajanje programa:
dvije godine (120 ECTS)
Način izvođenja studija:
online studij (izvanredni studij)
Stručno zvanje:
magister/magistrica marketinga in prodaje
Stečeni stupanj obrazovanja: 2. stupanj prema Bolonji / Master 

Program se izvodi na hrvatskom jeziku (komunikacija s nositelji predmeta i online mentori, priprema studijskih aktivnosti te provjeravanje znanja). Za upotrebu literature potrebno je znanje engleskog jezika.

U master program se mogu upisati diplomci koji su završili preddiplomski studij (bachelor studij) od najmanje 180 ECTS bodova.

Prednosti za vas

 

Pridodani dokumenti:

Print