Marketing, društveni mediji i odnosi s javnošću

Marketing, društveni mediji i odnosi s javnošću

Marketing, društveni mediji i odnosi s javnošću

Studij omogućava savladavanje najnovijih znanja iz područja: digitalnog i socijalnog marketinga, internetske prodaje, komunikacije s javnostima, strategija društvenih medija i oglašavanja, novih tehnologija, menadžmenta, vođenja projekata i događanja, istraživanje tržišta, razumijevanje ponašanja potrošača i još mnogo toga. Specifičnost studija je u tome da povezuje više različitih disciplina koje se međusobno isprepliću u poslovnoj praksi. Učenje se odvija kroz savladavanje konkretnih poslovnih izazova s kojima se moderni poslovni čovjek susreće svaki dan u radnoj okolini. Ako studirate uz rad, stečena znanja primjenjiva su na poslu odmah.

Zahvaljujući znanjima stečenim na ovom studiju, naši diplomanti su poželjan kadar u suvremenim poslovnim organizacijama u kojima sektori marketinga koriste društvene medije za poslovne aktivnosti i komuniciraju s javnošću.

Studij na Fakultetu DOBA namijenjen je onima koji žele steći vrijednu i priznatu međunarodnu diplomu studirajući u međukulturalnom studijskom okruženju. Tijekom studija imat ćete punu podršku profesora, fakultetskog osoblja te online mentora. Želite više informacija? ISPUNITE INFORMATIVNU PRIJAVU


Područja u programu u kojima ćete dobiti najviše

Marketing

Marketing

Znat ćete cjelovito ovladavati marketingom, rješavati marketinške zadatke i prepoznavati tržišne prilike na različitim tržištima.
Društveni mediji

Društveni mediji

Bit ćete sposobni učinkovitije koristiti različite društvene medije za poboljšanje marketinških aktivnosti u poduzeću.
Odnosi s javnošću

Odnosi s javnošću

Naučit ćete učinkovito komunicirati s internom i vanjskom javnošću i pripremiti strategiju planiranja odnosa s javnošću.
Suradnja s poduzećima

Suradnja s poduzećima

Tijekom studija surađivat ćete s različitim poduzećima: Coca Cola, Kraš, Podravka, Sava Osiguranje, Pristop, Croatia Airlines.

Lista predmeta

1. godina
2. godina
3. godina
Obvezni predmeti
9
Ekonomika
6
Pravni i gospodarski ustroj
9
Uvod u marketing
9
Informatika
9
Strateški marketing
6
Ponašanje potrošača
6
Javni nastup i retorika
6
Poslovno komuniciranje i interkulturni dijalog – prvi strani jezik (eng./njem./tal.)
Obvezni predmeti
6
Projektni menadžment i timski rad
6
Inovativni i inovacijski menadžment
9
Računovodstvo i financije
9
Istraživanja tržišta za potrebe marketinga
9
Menadžment proizvoda, usluga i robnih marki
6
Globalni marketing
9
Digitalni marketing 
6
Oglašivačke akcije
Obvezni predmeti
6
Strategija društvenih medija i marketing
6
Neuromarketing
6
Kreiranje sadržaja i pripovijedanje priča
12
Praktično obrazovanje u radnom okruženju
12
Završni stručni rad ili dva izborna predmeta
18
Proizvoljno izborni predmet 1, 2 i 3 (6ECTS + 6ECTS + 6ECTS)

Student izborne predmete bira iz zajedničkog skupa predmeta, pri čemu odabire one izborne predmete, koji ujedno nisu i obvezni predmeti u njegovom programu. Fakultet zadržava pravo da, u slučaju malog broja studenata, sam odredi izborne predmete/izborne nastavne jedinice koje će izvoditi.

  • Digitalizacija i pojedinac
  • Dizajnersko razmišljanje
  • Interkulturalni menadžment
  • Interna komunikacija
  • Javna uprava i poslovanje javnog sektora
  • Menadžment događaja
  • Menadžment kvalitete u obrazovanju
  • Neuromarketing
  • Obiteljsko poduzetništvo
  • Odnosi s javnošću i društvena odgovornost
  • Organiziranje kvalitete života
  • Osobni menadžment i komunikacija
  • Poduzetništvo i kultura poduzeća
  • Poslovna komunikacija i interkulturni dijalog - prvi strani jezik I (engl., njem., tal.
  • Poveznica između medija, odnosa s javnošću i marketinga
  • Razvojna psihologija
  • Razvoj zaposlenika
  • Socijalni marketing
  • Sportska psihologija
  • Strateško planiranje u turističkim poduzećima i organizacijama te njihovo upravljanje

Svaki predmet je vrednovan s 6 ECTS bodova.

Napomena

  • Predmeti se ne izvode redoslijedom kojim su navedeni u rasporedu programa. 
  • U slučaju da pojedini smjer odabere manje od 10 studenata izvođenje studija bit će prilagođeno. 
  • Jezik studija: Pismene upute za pripremu zadatka, priprema zadatka i studijske aktivnosti studenta, pismeno provjeravanje znanja vrši se na hrvatskom jeziku. Webinari, usmeno provjeravanje znanja, objave nositelja u forumu te povratna informacija nositelja predmeta je na hrvatskom jeziku ili prilagođenom hrvatskom jeziku, jer su većinom nositelji predmeta Slovenci, koji nisu izvorni govornici hrvatskog jezika. Online mentori su Hrvati, koji su izvorni govornici. Gostujuća predavanja su na hrvatskom ili engleskom jeziku. Za korištenje literature potrebno je znanje engleskog jezika.

Nastavni plan uključuje izmjene studijskog programa, donesene na sjednici senata dana 20. 1. 2022. godine. Nastavni plan vrijedi za studente koji će se prvi put upisati u program u studijskoj godini 2022./2023. Za studente upisane u studijski program do uključujući studijsku godinu 2021./2022. vrijedi nastavni plan, odnosno uvjeti koji su vrijedili prilikom upisa, ukoliko studenti u obrazovanju redovito napreduju (poveznica na prethodni nastavni plan i sadržaji predmeta). Studij po ovom programu mora biti završen najkasnije do 30. 9. 2026.

Suzana Horvat ,

diplomantica bachelor programa
Moj život u koferima je razlog zašto sam i odabrala međunarodno priznat DOBA Fakulteta koji mi pruža stručno obrazovanje. Za mene, DOBA Fakulteta je idealan način obrazovanja jer online studiji mi omogućuje da nesmetano radim svoj posao i studiram.

Suzana Horvat ,

diplomantica bachelor programa
Moj život u koferima je razlog zašto sam i odabrala međunarodno priznat DOBA Fakulteta koji mi pruža stručno obrazovanje. Za mene, DOBA Fakulteta je idealan način obrazovanja jer online studiji mi omogućuje da nesmetano radim svoj posao i studiram.

Jedinstvene prednosti za vaš studijski uspjeh

Fleksibilnost

Fleksibilnost

DOBIN model online studija prilagođen je suvremenom načinu života i dinamičnom pojedincu.
Cjelovita podrška

Cjelovita podrška

Osobni online mentor 7 dana u tjednu, tehnička, organizacijska, pedagoška podrška za studij po najvišim standardima.
Učitelji iz prakse

Učitelji iz prakse

Studij na konkretnim primjerima i priprema praktičnih zadatka sa učiteljima iz prakse te suradnjom sa poduzećima.
Napredovanje

Napredovanje

Kvaliteta studija mjeri se sa diplomantima, 64% naših diplomanata nakon diplome napreduje ili prima višu plaću.

Diplomanti i karijera

Kao diplomant programa odlično ćete ovladavati svim trima područjima: marketingom, društvenim medijima i odnosu s javnošću. Učinkovito ćete znati povezati stručna pitanja s praktičnim izazovima poduzeća i agencija u području marketinga. Obogaćeni znanjima otvarat ćete nova vrata te si omogućiti bezbroj mogućnosti da si izgradite privlačnu i uspješnu karijeru. Diploma DOBA Fakulteta je priznata u zemljama EU. Stručno priznavanje inozemnih kvalifikacija u Hrvatskoj obavlja Agencija za znanost i visoko obrazovanje, Nacionalni ENIC/NARIC ured.
Uvjeti za upis i prijava na studij
Školarina i druge naknade
Priznavanje znanja

Upis 2024./2025.

Sve informacije o upisu možete naći >> ovdje.

Uvjeti za upis

Bachelor programi:

  • Upis u 1. godinu: završena četverogodišnja srednja škola (pošaljite ovjerenu kopiju svjedodžbe srednje škole).
  • Upis u 2. godinu: s diplomom više stručne škole po programima koji su bili usvojeni poslije 1994. godine. Bez obzira na završeni visokoškolski program, diferencijalnih predmeta nema (pošaljite ovjerenu kopiju diplome više škole).
  • Upis u 3. godinu: s diplomom više stručne škole po programima koji su bili usvojeni prije 1994. godine. Bez obzira  na završeni visokoškolski program, diferencijalnih predmeta nema (pošaljite ovjerenu kopiju diplome više škole).

Uvjeti za prelazak između programa

Prelasci su mogući između studijskih programa istog stupnja, dakle prvog stupnja. Prelasci su mogući između studijskih programa:

  • koji prilikom završetka studija osiguravaju stjecanje usporedivih kompetencija i
  • među kojima se, prema mjerilima za priznavanje znanja i spretnosti stečenim prije upisa u program, može priznati barem polovica obveza ECTS iz prvog studijskog programa koji se odnose na obvezne predmete studijskog programa.

Prijave kandidata za upis u višu godinu, prema mjerilima za prelaske, razmatra Povjerenstvo za studentska pitanja DOBA Fakulteta. Kandidatima koji ispunjavaju uvjete za upis u predloženi program te uvjete za prelaženje između studijskih programa, određuje se godina upisa i nedostajuće studijske obveze koje moraju izvršiti ako studij žele završiti prema novom programu. Kandidat može dodatne studijske obveze izvršiti tijekom studija.

CIJENIK ZA STUDIJSKU GODINU 24./25.

Uplata školarine u jednokratnom iznosu / samoplatitelj
Uplata školarine u jednokratnom iznosu za jednu godinu u studijskoj godini 2024./2025. iznosi 3.250,00 EUR. Školarina mora biti podmirena najkasnije do roka koji je definiran prilikom upisa.

Obročno plaćanje školarine / samoplatitelj
Obročno plaćanje školarine za jednu godinu može se izvršiti u najviše 12 rata. Rata školarine u studijskoj godini 2024./2025. iznosi 285,00 EUR te se podmiruje prilikom upisa, a sve naredne rate putem e-uplatnice do 20. dana u mjesecu (od listopada 2024. dalje).

Plaćanje školarine u slučaju da je platitelj dijelom ili u cijelosti poduzeće
U slučaju da je platitelj školarine poduzeće, istu će uplatiti prema ispunjenom obrascu »Izjava platitelja«, koji je prilog ugovoru.

Način plaćanja student odabire u ugovoru prilikom upisa. DOBA Fakultet će najvjerojatnije triput godišnje usklađivati visinu rate u skladu sa stopom rasta životnih potrepština u RS, pri čemu prilikom prvog upisa na studij za prva tri mjeseca vrijede cijene koje su vrijedile prilikom potpisivanja Ugovora. Plaćanje školarine za upis u svaku narednu godinu i sve ostale naknade (diplomiranje, …) DOBA Fakultet će studentu obračunati prema cjeniku koji donosi Upravni odbor DOBA Fakulteta, najvjerojatnije u siječnju za narednu studijsku godinu. 

Vaša investicija osim kvalitetne provedbe studijskog procesa uključuje i nadstandardnu provedbu program

  • uvodna osposobljavanja (uvodni dan i uvodni tjedan) za uspješan početak studija:
    • upoznavanje s informacijskom tehnologijom koja podržava studijski proces
    • strategije i tehnike za uspješno (online) učenje i studij
    • netetika
    • stilovi upoznavanja
  • pristup portalu, u okviru kojega su studentima na raspolaganju:
    • e-indeks, e-referada koja omogućuje godišnju prijavu na ispit, naručivanje potvrda, pristup rasporedima, obavještavanje studenata putem SMS poruka, e-gradivima koje je DOBA Fakultet pripremio za predmete u pojedinom studijskom programu
  • pristup i uporabu medijskog kutka u virtualnom nastavnom okruženju, koje obuhvaća:
    • e-biblioteka
    • slovenski i strani internetski časopisi i portali
    • stručne revije na slovenskom jeziku i stranim jezicima
    • internetske baze podataka
  • mentorstvo i osobno tutorstvo za vrijeme studija
  • suradnju gostujućih vrhunskih stručnjaka iz prakse u različitim područjima
  • tehničku podršku
  • Microsoftov paket Office 365 (online zbiraka alata Office 365 - Education A1)
  • tri puta polaganje ispita
  • usluge Centra kompetencija
  • posebno organizirane događaje u okviru Centra karijera za pomoć prilikom ulaska na tržište rada i planiranju karijere  
  • članarinu za knjižnicu

U školarinu nije uključen trošak diplomiranja, koji se podmiruje u 3. godini. 

>> Cjenik DOBA Fakulteta 2024./2025. 

 

Studentima će se priznati znanja i vještine, stečene prije i tijekom upisa - u različitim oblicima formalnog ili neformalnog obrazovanja. Studenti će znanja, stečena u formalnim oblicima obrazovanja, dokazivati sa svjedodžbama i drugim ispravama iz kojih je vidljiv sadržaj i opseg uloženog rada studenta. Znanja stečena u neformalnim oblicima obrazovanja, dokazivat će se s drugim ispravama odnosno portfolijem (projekt, elaborat, izum, patent, objava autorskih radova, ...).

Postupak priznavanja vodi Komisija za studentske poslove. Priznavanje znanja je uključeno v trošak školarine. Kontakt za priznavanje: studijska.komisija@doba.si.

Informativna prijava
Informativni dani i savjetovanja
Informativni dani i savjetovanja
Deli
Deli
100% online studij
100% online studij
Popuni obrazac
Popuni obrazac
Deli