Novosti

Novosti
25. svibanj 2020.

Gostujuće predavanje na predmetu Oglašivačke akcije

Na DOBA Fakultetu, koji se diči svojom suvremenom provedbom studijskih programa i međunarodno akreditiranim online studijem, s kojim širi dostupnost i fleksibilnost obrazovanja, a primjenjivost znanja jača tako što u predmete uključuje gostujuće predavače.

Na predmetu će se studenti:

  • upoznati s poviješću oglašavanja i njegovim mjestom u okviru suvremenih marketinških teorija,
  • upoznati s metodama kako izraditi profil korisnika,
  • studirati kreativnost u oglašavanju - temu koja je vjerojatno najviše precijenjen sadržaj oglašavanja,
  • provesti elektronički »brainstorming«, odnosno elektronički objedinjeni misaoni preskok na temu kreativnog obraćanja korisnika te
  • izraditi svoju kreativnu ideju te je širiti na jednoj od društvenih mreža.

Ukratko, pred studentima je veoma kreativan predmet, pun izazova. Za dodatno obogaćivanje predmeta ovog se puta pobrinula gošća Dina Potočnik, direktorica marketinga i prodaje na DOBA Fakultetu, koja je sa studentima podijelila svoja dragocjena iskustva i znanje te im dala ishodišta za izradu kreativnih ideja, odnosno projektnih zadataka. Ovi zadnji su iz godine u godinu sve unikatniji te zbog toga i posebno zanimljivi. Ovogodišnjih se kreativnih ideja posebno radujemo …. Više o tome na završetku predmeta.

O predavačici

Dina Potočnik je direktorica marketinga i prodaje na DOBA Fakultetu, s više od 15-godišnjim iskustvima u segmentu B2C u Sloveniji, u Srbiji i u Hrvatskoj. Uvijek otvorena za nove izazove, s kojima se susreće u prodaji ... od vođenja kadrova koji djeluju u prodaji do prilagođavanja prodajnih aktivnosti različitim ciljanim skupinama i tržištima. Za sebe kaže ovako: »Moja misao vodilja u životu je »Do it with passion or not at all«.

Informativni dani i savjetovanja
Informativni dani i savjetovanja
Deli
Deli
100% online studij
100% online studij
Popuni obrazac
Popuni obrazac
Deli