Mini MBA za voditelje budućnosti

Mini MBA za voditelje budućnosti

Mini MBA za voditelje budućnosti

Mini MBA je intenzivni četverotjedni program i jedinstven ovog tipa u Hrvatskoj. Mini MBA je savršen program za optimizaciju vašega osobnog načina vođenja i uspostavljanja cjelovitog sustava upravljanja talentima uz ovladavanje generacijske različitosti u poduzeću. Program je usredotočen na praksu te stoga nudi veliku primjenjivost stečenih znanja. Odvija se u kombinaciji tjednih susreta uživo i personaliziranim, dnevno praćenim radom online.
Program i sadržaj modula
Predavači
Kome je program namijenjen i što ćete naučiti
Prijava i odvijanje programa

Uvodni susret – Timski rad, ključna kompetencija 21. stoljeća

Uvodni susret je namijenjen upoznavanju sudionika i vaših iskustava, a u okviru istog će biti provedena i radionica na kojoj ćete upoznati osnove timskog rada, koji je ključna kompetencija voditelja 21. stoljeća. Dobit ćete i upute za vaš individualni i timski rad u pojedinom modulu.

Modul 1: Upravljanje talentima  – Prepoznajte tko su vaši aduti budućnosti

  • Proces upravljanja talentima: privući, prepoznati, razviti i zadržati
  • Koristi upravljanja talentima
  • Prepoznavanje ključnih radnih mjesta
  • Klasificiranje talenata
  • Bitka za talente
  • Uloge različitih sudionika u upravljanju talentima

Modul 2: Generacijska različitost Različitost koja stvara dodanu vrijednost

  • Pregled i karakteristike generacija
  • Izazovi generacijskih različitosti
  • Vaša budućnost: milenijska generacija
  • Strategije za rad s milenijskom generacijom
  • Međugeneracijska suradnja i inovativnost

Modul 3: Marketing u suvremenoj organizacijskoj kulturi - »Prodajte« vaše poduzeće klijentima i zaposlenicima

  • Osnove marketinga za nemarketingare
  • Značenje robne marke
  • Utjecaj RM na kulturu poduzeća i na oblikovanje unikatne vrijednosti poslodavca s aspekta zaposlenika
  • »Real-time« marketing – utjecaj na organizaciju i procese
  • Društvena odgovornost kao kadrovsko marketinški alat
  • Suvremeni alati regrutacije

Modul 4: Osobni menadžment - Postanite uspješniji i širite osmijeh

  • Usmjerena komunikacija – naređenja i sugestije
  • Voditeljstvo - razlike između motivacije i inspiracije za širenje osmjeha u poduzeću
  • Etika utjecanja na nesvjesnoj razini
  • Osnovne komunikacijskih tehnika
  • Osnovne tehnike davanja neverbalnih i verbalnih sugestija
  • Sastavljanje metafora
  • Napredni jezični uzorci i hipnotičke sugestije

Mini MBA za voditelje budućnosti vodit će praktičari, odlični visokoškolski učitelji DOBA Fakulteta, koji će suvremenim nastavnim metodama i tehnikama poticati vašu aktivnost za postizanje kvalitetnih rezultata. Vodit će susrete uživo te vas svaki dan pratiti i online.

mag. Klemen Žibret

Iskusan je menadžer, stručnjak za ljudske resurse, savjetnik, predavač i trener. Tijekom dosadašnje karijere radio je na upravljačkim i rukovodećim položajima u slovenskim i inozemnim tvrtkama, prije svega u području upravljanja i organizacije, upravljanja ljudskim resursima, razvoja zaposlenika, savjetovanja te prodaje. Trenutno obavlja funkciju direktora jedne od većih kadrovskih agencija na području Slovenije.

U programu Mini MBA za voditelje budućnosti oduševit će vas poznavanjem cjelovitog sustava upravljanja talentima u poduzeću i ovladavanjem generacijskim različitostima.

 

 

Iztok Sila, MBA

Izuzetan stručnjak u području marketinga koji se usavršavao u vodećim marketinškim agencijama u Sloveniji i u Hrvatskoj. Surađivao je s međunarodnim mrežama oglašivačkih i medijskih agencija te brinuo za domaće, regijske i globalne naručitelje i robne marke iz najrazličitijih područja: od automobilizma do kulture. Kao direktor svoga poduzeća danas surađuje s najboljim stručnjacima, te tako nudi zaokruženu uslugu, kojom poduzećima pomaže maksimalno iskoristiti prilike na tržištu.

Za voditelje i sve vas koji to želite postati, važno je oblikovanje robne marke poslodavca, te time i oblikovanje unikatne vrijednosti poslodavca s aspekta svakog zaposlenika. "Sve što u životu radimo je marketing." To će biti njihova krilatica i u modulu Mini MBA-a.
 

 

dr. Andrej Kovačič

Kao savjetodavac međunarodnim poduzećima konstantno poboljšava osobne sposobnosti voditelja. Ima iskustva na vodećim položajima u Njemačkoj, Sloveniji i Engleskoj. Postavio je temelje PRO-Aktivnih Komunikacijskih tehnika (PRO-ACT). Kao coach godišnje provede više od 350 sati treninga, najviše u području oglašavanja, medija i pismenosti te komunikacijskih tehnika za javno nastupanje u prodaji. Danas je direktor znanstvene izdavačke kuće Vega i poduzeća CEOS.

Kako bismo mogli biti uspješan voditelji, moramo najprije dobro upoznati sebe. Tek nakon toga ćemo biti sposobni uspješno voditi druge. Kakve su suvremene komunikacijske tehnike koje nam omogućuju promjene za bolje vođenje, saznat će sudionici Mini MBA za voditelje budućnosti.

 

  dr. Marko Divjak

Psiholog i razvojno istraživački suradnik s dragocjenim iskustvima na međunarodnim projektima i kompetencijama  za vođenje. Njegova su stručna područja psihologija prodaje, tržišno istraživanje i istraživanje u području prenosivih kompetencija. U poduzeću Interstat d.o.o., u kojem je bio direktor, profesionalno se bavio tržišnim istraživanjima i istraživanjima javnog mnijenja.

Na uvodnom predavanju Mini MBA za voditelje budućnosti će za sudionike programa održati radionicu Timski rad kao ključna kompetencija voditelja 21. stoljeća.

 

Program je namijenjen voditeljima i vodećim službenicima, voditeljima timova, projektnim menadžerima, srednjemu menadžmentu, kadrovicima, predstavnicima odjela, samostalnim poduzetnicima, …. Jednom riječju, svima vama koji se u svom poslu susrećete s vođenjem, talentima i različitim generacijama te želite nadograditi osnovno znanje o vođenju, ili se pak dignuti na višu razinu vođenja.

Na kojim ćete područjima nakon završenog programa biti bolji?

  • Bit ćete sposobni razumjeti osobni menadžment kao osnovu za dobro vođenje.
  • Naučit ćete obvladavanje emocionalnim stanjima sebe i drugih te upoznati značenje promjena voditeljstva za uspješno vođenje.
  • Tijekom programa ćete razvijati voditeljske te interpersonalne kompetencije, te tako znati bolje motivirati suradnike i ovladavati procesima promjena.
  • Bit ćete sposobni graditi robnu marku poslodavca, oblikovati unikatnu vrijednost poslodavca s aspekta zaposlenika te razumjeti društvenu odgovornost i kulturu poduzeća.
  • Osposobit ćete se za napredni rad u timu.
  • Bit ćete sposobni uspostaviti cjelovit sustav upravljanja talentima u poduzeću, prepoznati ključna radna mjesta i klasificirati talente.
  • Bit ćete sposobni ovladavati generacijskom različitošću u poduzeću, te ju preusmjeriti u dodanu vrijednost.

Prijava za prvo provođenje Mini MBA-a u Hrvatskoj već je otvorena. Za early bird prijave vam nudimo i posebne popuste koje možete pronaći u nastavku.

Kako biste si svoje vrijeme mogli što bolje isplanirali, dolje ćete pronaći odvijanje programa s terminima susreta i webinara.

Prvi put ćemo se vidjeti na uvodnom susretu programa koji će se odvijati u četvrtak, 17. siječnja 2019. godine, u 13.00 sati, u Forumu Zagreb.

Nakon uvodnog upoznavanja svih sudionika slijedi radionica o timskom radu kao ključnoj kompetenciji 21. stoljeća koju će održati dr. Marko Divjak. Dobit ćete i upute za vaš individualni i timski rad u pojedinom modulu. Susret će trajati do 16.00 sati.

Odvijanje Mini MBA programa:

  • Svaki petak u 19.00 sati (18. 1.; 25.1.; 1. 2.; 8. 2.) će predavač tjednog modula na webinaru predstaviti aktivnosti sljedećeg tjedna i održati kratko uvodno predavanje. Na webinaru možete sudjelovati uživo ili možete kasnije pogledati snimku.
  • Vikend će biti namijenjen radu na studiji primjera*.
  • Svaki ponedjeljak u 19.00 sati (21. 1.; 28. 1.; 4. 2.; 11. 2.) predavač će održati interaktivan sadržajni webinar na određenu temu. Na webinaru morate sudjelovati uživo, naime počet ćete s aktivnim radom, i u timovima.
  • Završni susret svakog modula će se odvijati uživo, četvrtkom u 13.00 sati (24. 1.; 31. 1.; 7. 2.;14. 2.) u Forumu Zagreb. Vodit će ga predavač modula. Na susretu ćete predstavljati svoja konkretna rješenja koja ćete pripremati tijekom tjedna.

* studije primjera su na engleskom jeziku.

Vaša prijava i kotizacija

Prijavu možete urediti online.

Vaša investicija za osobni razvoj u području vođenja iznosi  1.190,00 EUR + PDV.

Ne propustiti pogodnosti:

  • 15 % popusta za rane prijave (do 8. listopada 2018.)
  • 20 % popusta za samoplatiše
  • 30 % popusta za tri ili više sudionika iz istog poduzeća
  • 10 % popusta za diplomante DOBA Fakulteta

Navedene popuste nije moguće kombinirati.

Viko But,

direktor
Program bih preporučio svima koji se u praksi susreću sa sadržajima Mini MBA-a, naime stečena znanja mogu odmah primijeniti sljedeći dan u praksu.

Viko But,

direktor
Program bih preporučio svima koji se u praksi susreću sa sadržajima Mini MBA-a, naime stečena znanja mogu odmah primijeniti sljedeći dan u praksu.

Zašto mini MBA na DOBA Fakultetu

Visoka učinkovitost, male skupine

Susreti uživo u kombinaciji s online radom te maksimalno 15 sudionika garantiraju visoku učinkovitost.

Rad isključivo na case studyima

Analiziranjem, sintezom, vrjednovanjem te traženjem rješenja za sebe i za druge.

Umrežavanje

Susreti s pravim ljudima za različite poslovne kontakte i vrhunskim predavačima praktičarima.

Certifikat

Dobiti ćete certifikat međunarodno afirmiranog fakulteta s dvije međunarodne akreditacije.
Informativni dani i savjetovanja
Informativni dani i savjetovanja
Deli
Deli
100% online studij
100% online studij
Popuni obrazac
Popuni obrazac