Sadržaj
Ciljevi i kompetencije
Studenti će:
Sadržaj
Ciljevi i kompetencije
Studenti će:
Sadržaj
Ciljevi i kompetencije
Studenti će na predmetu steći sljedeće opće i predmetno-specifične kompetencije:
Sadržaj
Ciljevi i kompetencije
Studenti će na predmetu steći sljedeće opće i predmetno-specifične kompetencije:
Sadržaj
Opći pojmovi
Državna uprava
Javne službe
Lokalna samouprava
Temelji reguliranja radnih odnosa i sustava plaća u javnom sektoru
Vrste nadzora nad djelovanjem javnog sektora
Javna nabava
Ciljevi i kompetencije
Studenti će na predmetu steći sljedeće opće i predmetno-specifične kompetencije:
Sadržaj
Ciljevi i kompetencije
Studenti će na predmetu steći sljedeće opće i predmetno-specifične kompetencije:
Sadržaj
Ciljevi i kompetencije
Studenti će na predmetu steći sljedeće opće i predmetno-specifične kompetencije:
Sadržaj
Ciljevi i kompetencije
Sadržaj
Ciljevi i kompetencije
Studenti će:
Sadržaj
7. Procesi institucionalizacije odnosa s javnošću i društvene odgovornosti u organizacijama
Ciljevi i kompetencije
Studenti će na predmetu steći sljedeće opće i predmetno-specifične kompetencije:
Sadržaj
Ciljevi i kompetencije
Studenti će na predmetu steći sljedeće opće i predmetno-specifične kompetencije:
S izazovima osobnog menedžmenta se susrećemo svakodnevno. Navedimo samo neke: Kako organizirati vrijeme, kako bi u poslu i privatnom životu bili što učinkovitiji i zadovoljni? Kako se uhvatiti u koštac sa stresnim situacijama? Kako učinkovito komunicirati? Kako učinkovito rješavati konflikte? Kako što učinkovitije stjecati nova znanja i vještine, te kako razmišljati i djelovati što kreativnije? Kako što bolje ostvarivati svoje ciljeve?
Studenti ćete pri ovom predmetu razviti različite kompetencije te tako ne samo razumjeti značenje čimbenika, koji određuju osobnost i steći znanje za razumijevanje duševnih procesa, nego ćete se upoznati i s temeljnim pojmovima poslovne psihologije i socijalne psihologije poslovne organizacije, te steći znanje za upoznavanje socijalnog ponašanja u organizacijama.
Sadržaj
Poduzetništvo, uloga poduzetništva i poduzetnika, utjecaj na gospodarski razvoj
Poduzetnik
Poslovna prilika
Poduzetnički proces
Oblici poduzetništva
Podržavajuća infrastruktura za poduzetništvo
Planiranje, osnivanje i pokretanje poduzeća
Ime, pojam kulture i morala općenito, prije svega u poslovnom svijetu
Moralne dileme poduzetnika u poslovanju
Ciljevi i kompetencije
Studenti će:
Sadržaj
Poslovno sporazumijevanje
Poslovna korespondencija
Interkulturna komunikacija
Ciljevi i kompetencije
Studenti će na predmetu steći sljedeće opće i predmetno-specifične kompetencije:
Sadržaj
U okviru predmeta bit će obrađeni sljedeći sadržaji:
Ciljevi i kompetencije
Studenti će na predmetu ostvariti sljedeće ciljeve i steći sljedeće kompetencije:
Sadržaj
Ciljevi i kompetencije
Studenti će steći sljedeće opće i predmetno-specifične kompetencije:
Sadržaj
Ciljevi i kompetencije
Studenti:
Sadržaj
U okviru predmeta će biti obrađeni sljedeći sadržaji:
Ciljevi i kompetencije
Studenti će na predmetu steći sljedeće opće i predmetno-specifične kompetencije:
Sadržaj
Značenje psihologije u sportu. Predmet i metode psihologije sporta. Oblici djelovanja sportskog psihologa. Temeljne psihološke zakonitosti u procesu učenja i treniranja. Motivacija i fokus u sportu. Upoznavanje stresne situacije u sportu. Tehnike i načini opuštanja. Predstartna priprema i načini predstartne rutine. Emocionalni procesi izazvani sportskom aktivnošću. Agresivnost i frustracije u sportu. Kognitivne sposobnosti i uspjeh u sportu. Vrijednosti u vrhunskom sportu. Psihologija grupnih sportova. Društvena klima i harmonija u timu sportaša (skupina, procesi u skupini, socijalne norme, konformiranje, prisiljavanje, utvrđivanje strukture skupine, vođenje i sl.). Trener i njegova osobnost te uključivanje psihologa u stručni sportski tim. Učinkoviti načini vođenja sportaša i ekipe.
Ciljevi i kompetencije
Studenti će steći sljedeće opće i predmetno-specifične kompetencije:
Turistička poduzeća i organizacije moraju za svoje dobro poslovanje poznavati turističke trendove u zemlji i u inozemstvu, te na temelju tih pripremiti odgovarajuće poslovne strategije.
Cilj predmeta je da budete znali pripremiti analizu prilika i opasnosti na turističkom tržištu, oblikovati poslovne strategije na temelju stanja i trendova na tržištu turističkih organizacija i adekvatno uvesti, te nato vrjednovati uvođenje novih turističkih usluga na tržištu.