DOBA Znanja

Pratite naše novosti

Diplomant marketinga – stručnjak za suvremene tržišne izazove

15. rujan 2025.

Suvremene tvrtke danas se suočavaju s izazovom kako učinkovito povezati marketing, društvene medije i odnose s javnošću u cjelovitu komunikacijsku strategiju. Diplomant marketinga je onaj koji sa svježim znanjem i praktičnim pristupom pomaže oblikovati tržišno usmjerena rješenja – od vođenja kampanja i upravljanja društvenim mrežama do izgradnje dugoročnih odnosa s ciljnim javnostima. S tim znanjima aktivno sudjeluje u stvaranju konkurentske prednosti poduzeća, jača prepoznatljivost brenda i podupire prodajne ciljeve.


Studijski program usmjeren na praksu i razvoj kompetencija

Program Marketing, društveni mediji i odnosi s javnošću temelji se na tri suvremeno oblikovana sadržajna stupa: marketing, društveni mediji i odnosi s javnošću. Osmišljen je u skladu s potrebama tržišta i nudi cjelovito stručno znanje koje diplomantima omogućuje samostalno planiranje i provedbu marketinških i komunikacijskih aktivnosti. Posebna prednost programa je snažna povezanost teorije s praksom, što studentima, a kasnije i diplomantima, omogućuje trenutačnu primjenu stečenog znanja i brzo uključivanje u radno okruženje. Studenti svoje kompetencije tijekom studija razvijaju kroz:

  • rad na konkretnim projektima za poduzeća,
  • praktične zadatke u realnim okruženjima,
  • uključivanje gostujućih stručnjaka iz prakse,
  • korištenje suvremenih digitalnih alata i analitičkih pristupa.

Među provedenim projektima i primijenjenim zadacima ističu se:

  • povezivanje sponzoriranih osoba s vrijednostima brenda za poduzeće Lumar IG,
  • analiza faze životnog ciklusa proizvoda, prepoznavanje obilježja brenda, profiliranje tipičnog kupca i oblikovanje komunikacije s potrošačima za Deserte, Mlekarna Celeia,
  • priprema Priručnika za komuniciranje s medijima za naručitelje poput SURS-a, Ljubljanske mlekarne d.o.o., INA d.d. i Ministarstva kulture i medija Republike Hrvatske,
  • izrada pitch prezentacije strategije društvenih medija i marketinga za brend Comma,
  • planiranje oglašivačke kampanje za brend Lasta te brojni drugi projekti i zadaci provedeni u suradnji s poduzećima.

U 2025. svoju dobru praksu sa studentima podijelili su gostujući predavači:

  • Tanja Rihtaršič, voditeljica prodaje u tvrtki Violeta,
  • Aleksandra Zajc, voditeljica razvoja i tehnologije tvrtke Mlekarna Celeia,
  • Kristijan Gregorić, partner istraživačke kuće Valicon,
  • Živa Deu, menadžerica za digitalnu strategiju Atlantic Grupe,
  • Lidija Rakuša, direktorica marketinga u SPAR-u Slovenija,
  • Boštjan Kralj, voditelj tržišnog komuniciranja tvrtke Lumar IG i drugi ugledni pojedinci.

Preddiplomski program Marketing, društveni mediji i odnosi s javnošću uspješno je završilo već 1.071 diplomant – ambiciozni pojedinci koji danas pomiču granice u marketinškim odjelima, agencijama, start-upovima i međunarodnim korporacijama. Njihove priče ne počinju tek nakon diplome. Već tijekom studija sudjelovali su u stvarnim projektima za stvarne naručitelje i kroz prakse dobili priliku za uspješnu karijeru.

Informativni dani i savjetovanja
Informativni dani i savjetovanja
Deli
Deli
100% online studij
100% online studij
Popuni obrazac
Popuni obrazac