DOBA Znanja

Pratite naše novosti
Objavljeno v: Webinarji

Razumijevanje potreba gostiju

14. lipanj 2018.

Glavni izazov naprednih turističkih poduzeća je oblikovati iznimno korisničko iskustvo (customer experience), koje će gost zapamtiti, te tako značajno povećati mogućnost za njegovu ponovnu ili  unakrsnu kupovinu. Ključno kod tih nastojanja je stjecanje i pravilna implementacija informacija o potrebama, željama i osjećajima gostiju u širi tržišni okvir. Na webinaru ćete saznati koja su strateška znanja i umijeća zaposlenika za to potrebna, te zašto to tako rijetkim turističkim poduzećima uistinu uspijeva.

Predavačica: dr. Amadea Dobovišek  

U 20 godina je surađivala s više od 50 poduzeća iz različitih djelatnosti, često zajedno sa stranim uglednim stručnjacima. 2005. godine je dobila nagradu Feniks za najbolji savjetodavni projekt godine (Terme Maribor), a 2008. godine za projekt posebne kvalitete za poduzeće Trimo. Na IEDC-Poslovnoj školi Bled završila je studij MBA i magisterij, doktorirala je na Sveučilištu u Ljubljani. Autorica je knjige Strateško vođenje prodaje i brojnih članaka, kolumni i intervjua o djelovanju učinkovitih menadžerskih praksi. Na DOBA Fakultetu je nositeljica predmeta Strateški marketing.


 

Informativni dani i savjetovanja
Informativni dani i savjetovanja
Deli
Deli
100% online studij
100% online studij
Popuni obrazac
Popuni obrazac