DOBA Znanja

Pratite naše novosti

Kako razumjeti različite generacije potrošača

27. ožujak 2023.

Održavanje komunikacije s potrošačima u digitalnom dobu i poplavi digitalnih medija, od je ključnog značenja za prepoznatljivost i osviještenost poduzeća, odnosno robne marke. Na webinaru ćete se upoznati s karakteristikama pojedinih generacija potrošača (Baby boom, X, Y, Z) i s njihovim medijskim navikama. Razumjet ćete na koji način danas pristupiti različitim generacijama potrošača koji su vještiji s novim tehnologijama. Tako ćete znati prilagoditi svoju strategiju tržišnog komuniciranja različitim generacijama potrošača i osnaživanju odnosa s istima.

O predavačici: Dr. Tina Vukasović je doktorirala na Fakultetu za menadžment Sveučilištu na Primorskem u Kopru. U svojoj radnoj karijeri bila je više od dvanaest godina zaposlena u gospodarstvu, u strateškom marketingu Perutnine Ptuj. Svoj istraživački rad predstavlja u uglednim domaćim i stranim znanstvenim revijama te na međunarodno priznatim konferencijama.

Na DOBA Fakultetu, gdje je dva puta bila izabrana naj profesoricom godine, predaje predmete iz područja marketinga, istraživanja tržišta, razvoja proizvoda i robnih marki, ponašanja klijenata … Moto koji je vodi u njezinom radu jest saslušati potrebe studenata, njihovo znanje obogatiti inovativnim i kreativnim pristupom podučavanja, s ciljem dosezanja najboljih ishoda učenja.


DOBA Fakultet kao suvremeni i moderan fakultet, dobitnik mnogih nagrada u području inovativnosti i obrazovanja, širi znanje te na taj način ispunjava svoje poslanstvo. Godišnje organiziramo više od 20 besplatnih obrazovnih događaja.

Informativni dani i savjetovanja
Informativni dani i savjetovanja
Deli
Deli
100% online studij
100% online studij
Popuni obrazac
Popuni obrazac